Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Kdo me neco s politiku diktuje, je muj nepritel. At je to Mach, Okamura (muj senator), Nemcova ci Sobotka se Zemanem. Ja hledam jen diskuzi a to vsude, kde je to mozne. Proto nemam v lasce, jak tomu bylo v minulosti, mit 101 hlasu, a diktovat nam co bude. A to myslim jak 101 levicovych tak pravicovych ministru/poslancu. Podivejme se na senat. Senatori voleni primo a prece dokazali se vyjadrit k jmenovanemu soudci do US. A nebyli to jen senatori CSSD. Tam vidim silu, toto si preji i ve snemovne. Budou-li tam "Svobodni"? Take dobre. Potom muzeme DISKUTOVAT o EU!!

0 0
možnosti
MK

Jsem pravicový volič a proto mě program Svobodných zaujal už před minulými volbami. Nakonec jsem je nevolil v obavě z propadnutí hlasu. V posledním volebním období se však ODS posunula natolik doleva, že je pro mě nevolitelná a TOP09 nikdy pravicová nebyla. Svobodné vidím jako jednu z mála rozumných možností.

3 2
možnosti
Foto

místo pseudopravici volit nacionalistické pseudoliberály.....hmmmm, tak to je z okapu do rybníka;-)

1 3
možnosti
Foto

Asi žijete jinde, když takhle popisujete současnou situaci a možnosti.

A s tím odkazem jste to úplně zazdil. Když to sledujete nezaujatě, tak 90% času Mach bohapustě populizuje a zbytek lže. Pokud nelže, tak je ještě větší diletant, než o něm tvrdím. Protože nabízet ESVO jako alternativu EU může jen naprostý zoufalec.

2 4
možnosti

Kliknu na webovky Svobodných, tak na mě vyskočí kariérista Jiří "Fyzik" Payne. Odplivnu si, poděkuji za námět a zavírám stránky...

1 3
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1860x
Selfmademan. Dělám si rád, co chci a kdy chci. Jsem vnitřně svobodný a velice těžko snáším omezení vnější svobody, ať se mne bezprostředně dotýká nebo ne.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky